Asiakastarinat
Asiakastarinat:
Asiakastarina 1
Olen Profiili 1 - Pirjo ja Pertti ja haluan käyttää sovellusta reitin kartoittamiseen ja suunniteluun.
Asiakastarina 2
Asiakkaana Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluan löytää palveluita läheltä rektikohdetta.
Asiakastarina 3
Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluamme saada tietoa lähellä olevista palveluista, kuten mistä voi saada rektikohteen lähettyviltä evästä.
Asiakastarina 4
Pohdimme Profiili 1 - Pirjo ja Pertti saammekko haluavaamme tietoa retkikohteesta?
Asiakastarina 5
Pienperheenä Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluamme löytää retkikohteita läheltä lyhyen ajomatkan pääästä.
Asiakastarina 6
Käyttäjinä Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluamme rajata etsintätyökalulla hakumahdollisuuksia.
Asiakastarina 7
Pienten lasten perheenä Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluamme löytää helppokulkuisia retkikohteita.
Asiakastarina 8
Perheen [Profiili 1 - Pirjo ja Pertti]http://team-b-2020.pages.labranet.jamk.fi/core/20-Vaatimustenhallinta/Profiilit/profiili_1-perhe/#profiili_pirjo_ja_pertti_perheelliset) isänä olen tiukka laadusta ja annan mielelläni palautetta retkikohteesta, jos esimerkiksi retkikohteessa ilmenee ongelmia.
Asiakastarina 9
Retkellä Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluaa saada tietoa rekikohteen lähettyvillä sijaitsevista parkkialueista.
Asiakastarina 10
Karttasovellukset on sekavia, asiakkana Profiili 1 - Pirjo ja Pertti haluan, että palvelu on selkeä ja ymmärrettävissä oleva.
Asiakastarina 11
Useat sovellukset ovat liian raskaita käyttää! Profiili 1 - Pirjo ja Pertti toivon, että palvelu on kevyt - ja helppokäyttöinen (esim. graafinen toteutus).
Asiakastarina 12
Retkeilijöinä Profiili 2 - Laura ja Lasse tavoitteenamme on löytää meille sopivanmallisia retkikohteita.
Asiakastarina 13
Aktiivisina liikkujina Profiili 2 - Laura ja Lasse haluaisimme myös saada tietoa/kuvia/sisältöä rektikohteesta suunnitellakseen usamman päivän retkiään.
Asiakastarina 14
Aktiivinen käyttäjänä Profiili 2 - Laura ja Lasse toivon, että palvelu on luotettavasti käytettävissä.
Asiakastarina 15
Pystymetsä on vaikeakulkuista, siksi Profiili 2 - Laura ja Lasse haluan löytää tietoa luontoreiteistä, esimerkiksi merkatut reitit.
Asiakastarina 16
Suurkuluttajana Profiili 3 - Matti haluan löytää merkittyjä matka - ja retkikohteita.
Asiakastarina 17
Yrittäjänä Profiili 3 - Matti haluan löytää alueen sisällä olevia palveluita, jotta saan retkille lisää sisältöä.
Asiakastarina 18
Profiili 3 - Matti matkasuunnitelmien tekemiseen tarvitsen tavan löytää kaikki tarvitsemani tieto helposti ja nopeasti.
Asiakastarina 19
Mitähän palvelut sisältävät? Profiili 3 - Matti pidän hyvänä kun palveluista voi saada tietoa suoraan mistä on kyse.
Asiakastarina 20
Hei! Minä olenProfiili 4 - Kalle ja olen kova kalastamaan. Kuulin karttapalvelusta, josta voi löytää hyvät reitit ja kalastuspaikat.
Asiakastarina 21
Useimmiten Profiili 4 - Kalle kuljen matkailuautolla ja talvella käytän myös moottorikelkkaa. Haluan löytää matkailuatuolleni parkkipaikan.
Asiakastarina 22
Nyt on kalaa! Profiili 4 - Kalle haluan löytää missä laavut sijaitsee.
Asiakastarina 23
Profiili 4 - Kalle talvella tykkään käyttää moottorikelkkaa. Mistähänä löytäisin moottorikelkkareitit?
Asiakastarina 24
Teen tarkkaa selvitystyötä, Profiili 4 - Kalle ja haluan tietää maaston tiedot tarkalleen ja kattavasti. Korkeus, maasto, maastoreitit ynms.
Asiakastarina 25
Olen kunnanjohtaja Profiili 5 - Kerttu. Haluan kannustaa kuntani asukkaita liikkuman luonnoossa ja käyttämään luontokohteita useammin.
Asiakastarina 26
Luonto on kaunista, mutta mielestäni Profiili 5 - Kerttu sen kauneus jää usein näkemättä, niin asukkaalta kuin markkinoinnissakin.
Asiakastarina 27
Profiili 5 - Kerttu kunnanjohtajana olen huomannut, että ihmisillä on suosikkipaikat ja reitit, mutta haluaisin kannustaa myös muidenkin paikkojen ja reittien käyttöön.
Asiakastarina 28
Profiili 5 - Kerttu joskus minusta tuntuu siltä, että ongelma ei ole palveluissa vaan tiedotuksessa ja näkyvyydessä. Siihen olisi panostettava.
Asiakastarina 29
Luonto ja liikunta ovat hyvä yhdistelmä, itsekkin Profiili 5 - Kerttu suosin terveellisiä elämäntapoja liikkuen aktiivisesti luonnossa. Siksi on hyvä saada tietää missä on hyvä liikkua.
Asiakastarina 30
Profiili 5 - Kerttu toivon, että yrittäjät löytävät myös toisiaan ja voivat tehdä yhteistyötä palveluissaan.
Asiakastarina 32
Palveluntarjoajana Profiili 6 - Pekka minun työni on koordinoida someviestintää, jotta alueen palvelut tulevat näkyviksi.
Asiakastarina 33
Profiili 6 - Pekka halaun lisätä ajankohtaisen tiedon määrää luontokohteista, liikunatavoista ja tapahtumista ketterästi.
Asiakastarina 34
Profiili 6 - Pekka toivon karttapalvelusta kokonaisvaltaista ratkaisua.
Asiakastarina 35
Profiili 6 - Pekka nykyiset palvelut eivät riitä asiakaskuntamme tarpeisiin. Haluna tuottaa palvelun vastaamaan kysyntään.
Asiakastarina 36
Profiili 6 - Pekka toivon saavani palautetta palvelun laadusta asiakaskunnaltani.
Asiakastarina 37
Yhteistyökumppanit ja Profiili 6 - Pekka teemme paljon yhteistyötä keskenämme. Yhteistyökumppanit haluavat tietoa palvelustamme.
Asiakastarina 38
Virastomies Profiili 7 - Ville moi! Työtehtäväni on päivittää tietokantoja ja päivittää palvelun sisältöä.
Asiakastarina 39
Äh! Profiili 7 - Ville löysin palvelusta turhaa törkyä ja sisältö pitää poistaa. Myös eräs retkikohde ei ole enää käytössä ja sekin pitää poistaa.
Asiakastarina 40
Vihdoin sain palautetta. Profiili 7 - Ville täällä näyttää olevan joitakin puutteita, korjauksia ja huoltotoimenpiteitä tarvitsevia kohteita. Siirränpä tiedon eteenpäin järjestelmään.
Asiakastarina 41
Ylläpidosta päivää, täällä Profiili - 9 Yrjö. Palvelussa on ilmennyt ongelma koodissa ja se pitäisi korjata.
Asiakastarina 42
Palvelin alhaalla! Profiili - 9 Yrjö minun tehtäväni on otta yhteyttä palvelintarjoajaan ja tiedustella mistä on kyse.
Asiakastarina 43
Mitä tämä koodi oikein tekee? Profiili - 9 Yrjö, onneksi voin ymmärtää koodia paremmin kun se on kommentoitu ja dokumentoitu hyvin.
Asiakastarina 44
Sain työnantajalta tiedon, että minun Profiili - 9 Yrjö on käytävä tarkistamassa eräs tiedon sijainti. Se oli vahingossa mennyt väärään paikkaan.
Asiakastarina 45
Profiili - 9 Yrjö tässä kohtaa palvelua voisi vielä olla vähän hiottavaa, laitanpa jatkokehitysidean eteenpäin.
Asiakastarina 46
Nimeni on Profiili 10 - Tarmo ja olen tapahtumanjärjestäjä. Suunnittelutyössäni tarvitsen löytää yhteistyökumppaneita ja alihankkijoita.
Asiakastarina 47
Profiili 10 - Tarmo olen joskus huomannut tarvitsevani isoja laajoja peltoalueita tapahtumiin. Löytyyköhän niitä tämän palvelun kautta?
Asiakastarina 48
Suunnistustapahtuma tulossa. Profiili 10 - Tarmo, tarvitsen hyviä mobiilikarttoja ja tietoa alueen palveluista suunnistajille ja muille osallistujille.
Asiakastarina 49
Kuulin tutulta suosituksen eräästä hyvästä retkikohteesta ja reitistä. Profiili 10 - Tarmo käyn tarkistamassa ne ja merkkaan sen karttaan jos olen samaa mieltä.
Asiakastarina 50
Joskus tarvitsen julkisia kulkuvälineitä tapahtumien kuljetuksiin. Onneksi minä Profiili 10 - Tarmo löydän ne kätevästi palvelun kautta.