Skip to content

Käyttötapaus 14: Palautteeseen vastaaminen

Use Case

uml diagram

  • Laatija: Heikki Pekkarinen
  • Päiväys: 6.2.2020
  • Prosessiosa-alue: Käyttäjätunnukset

Käyttäjäroolit

  1. Käyttäjä
  2. Ylläpito
  3. Palveluntarjoaja

Esitiedot/ehdot

  1. Käyttäjän oikeuksien on oltava tasoa Ylläpitäjä tai Palveluntarjoaja
  2. Käyttäjä on kirjautunut sisään

Käyttötapauksen kuvaus

  1. Käyttäjän lähettämä palaute ilmestyy Ylläpidon/palveluntarjoajan palautelaatikkoon.
  2. Klikataan viestin otsikkoa, jolloin se avautuu kokonaan viesti-ikkunaan.
  3. Viesti-ikkunasta klikataan "Vastaa".
  4. Avautuu lomake, johon kirjoitetaan annettava vastine.
  5. Painetaan "Lähetä"
  6. Vastaus on käyttäjän luettavissa alkuperäisen palautteen jälkeen.

Poikkeukset

  • P1

Lopputulos

  • Vastine on käyttäjän luettavissa.

Käyttötiheys

  • Usein, kun joku antaa palautetta.

Muuta

  • Voiko vain käyttäjä itse nähdä palautteen/vastineen vai onko se yleisesti luettavissa?

Lähteet

Tämä wiki-dokumentin runko pohjautuu Julkisenhallinnon suosituksiin

Kiitokset alkuperäisen tekijöille!