Käyttötapaus 14: Palautteeseen vastaaminen
Use Case
- Laatija: Heikki Pekkarinen
- Päiväys: 6.2.2020
- Prosessiosa-alue: Käyttäjätunnukset
Käyttäjäroolit
- Käyttäjä
- Ylläpito
- Palveluntarjoaja
Esitiedot/ehdot
- Käyttäjän oikeuksien on oltava tasoa Ylläpitäjä tai Palveluntarjoaja
- Käyttäjä on kirjautunut sisään
Käyttötapauksen kuvaus
- Käyttäjän lähettämä palaute ilmestyy Ylläpidon/palveluntarjoajan palautelaatikkoon.
- Klikataan viestin otsikkoa, jolloin se avautuu kokonaan viesti-ikkunaan.
- Viesti-ikkunasta klikataan "Vastaa".
- Avautuu lomake, johon kirjoitetaan annettava vastine.
- Painetaan "Lähetä"
- Vastaus on käyttäjän luettavissa alkuperäisen palautteen jälkeen.
Poikkeukset
- P1
Lopputulos
- Vastine on käyttäjän luettavissa.
Käyttötiheys
- Usein, kun joku antaa palautetta.
Muuta
- Voiko vain käyttäjä itse nähdä palautteen/vastineen vai onko se yleisesti luettavissa?
Lähteet
Tämä wiki-dokumentin runko pohjautuu Julkisenhallinnon suosituksiin
Kiitokset alkuperäisen tekijöille!