Skip to content

Käyttötapaus 5: Asiakaspalaute

Use Case

uml diagram

  • Laatija: Heikki Pekkarinen
  • Päiväys: 12.2.2020
  • Prosessiosa-alue: Palaute ja vikailmoitukset

Käyttäjäroolit

  1. Käyttäjä
  2. Ylläpito
  3. Palveluntarjoaja

Esitiedot/ehdot

  1. Käyttäjän on oltava karttaruudulla
  2. Käyttöpalkin on oltava näkyvissä (työpöytäversiossa)

Käyttötapauksen kuvaus

  1. Käyttäjä klikkaa käyttöpalkista Asetukset-valikkoa.
  2. Valitaan valikosta kohta Asiakaspalaute
  3. Syötetään avautuvaan lomakkeeseen annettava palaute ja vahvistetaan sen lähettäminen Lähetä-napista

Poikkeukset

  • P1

Palautetta ei lähetetä, jos käyttäjä ei paina "Lähetä"-nappia

Lopputulos

  • Asiakkaan antama palaute on ylläpidon ja palveluntarjoajan luettavissa.

Käyttötiheys

  • Harvakseen

Muuta

  • Onko palautteen tarkoitus olla kaikkien luettavissa vai yksityistä?
  • Tulisiko palveluntarjojan/ylläpidon pystyä antamaan vastinetta samaa kanava käyttäen?

Lähteet

Tämä wiki-dokumentin runko pohjautuu Julkisenhallinnon suosituksiin

Kiitokset alkuperäisen tekijöille!