Käyttötapaus 5: Asiakaspalaute
Use Case
- Laatija: Heikki Pekkarinen
- Päiväys: 12.2.2020
- Prosessiosa-alue: Palaute ja vikailmoitukset
Käyttäjäroolit
- Käyttäjä
- Ylläpito
- Palveluntarjoaja
Esitiedot/ehdot
- Käyttäjän on oltava karttaruudulla
- Käyttöpalkin on oltava näkyvissä (työpöytäversiossa)
Käyttötapauksen kuvaus
- Käyttäjä klikkaa käyttöpalkista Asetukset-valikkoa.
- Valitaan valikosta kohta Asiakaspalaute
- Syötetään avautuvaan lomakkeeseen annettava palaute ja vahvistetaan sen lähettäminen Lähetä-napista
Poikkeukset
- P1
Palautetta ei lähetetä, jos käyttäjä ei paina "Lähetä"-nappia
Lopputulos
- Asiakkaan antama palaute on ylläpidon ja palveluntarjoajan luettavissa.
Käyttötiheys
- Harvakseen
Muuta
- Onko palautteen tarkoitus olla kaikkien luettavissa vai yksityistä?
- Tulisiko palveluntarjojan/ylläpidon pystyä antamaan vastinetta samaa kanava käyttäen?
Lähteet
Tämä wiki-dokumentin runko pohjautuu Julkisenhallinnon suosituksiin
Kiitokset alkuperäisen tekijöille!